Monday, October 19, 2009

๑۩无标题۩๑

就从我表妹的部落格里看到他写的之中一篇..
蛮有意思的..

Learn to put down anything

I heard a story from my friend.It's..A guy..he was facing some problem on his love..and he doesn't know want how to solve it..So..he went for meet up with a consultant..The consutlant was date him at a cafe..Before they start their talk..the consultant asked the guy holding two cups and full with water and don't leave it..After they were start their chat 25min..the guy was put down the cups..The consultant said..why you put down?continue hold it and talk with me..The guy said..but my hand was tired..'ok..now you feeling tired so you put it down.Then why you don't just put down anything when you was feeling tired?'

SO..why we don't just try to put down anything when we were tired?Put down anything when you was feeling tired..every thing will be ok..

就觉得其实只要觉得累那何不把手放开..这篇文章希望我3,4,5,6个朋友会看到..也希望他们从中领悟了些什么..过去的都让它过去..不要再回头了..
可能当事人不是我..我当然说得轻松..但也真的希望大家都能过得比从前快乐..

**************************************************************************

这是我在别人的blog看到的.. 我很忙每天看很多人的blog..哈哈

在我忘記之前,想跟大家分享朋友的故事.
所謂朋友或者更貼切點好朋友應該是甚麼樣的呢?
是你難過時,他了解怎麼安慰你?
是你單身時,他介紹妹或男給你認識?
是你需要錢時,他兩肋插刀的幫助你?
是你失業時,他給你錢花?
是你低潮時,他扶你一把?
是你病弱時,他陪伴在你身邊?
某些點好朋友是做得到的但多數這些只出現在情侶身上.
以我看現代人好朋友的定義於我差別甚遠!!
他們的好朋會幹的事.
捅自己一刀
給你迷幻藥一起沈淪
跟朋友的女朋友搞曖昧
欠錢不還
給他們方便他們當隨便
哇, 多麼“好”的好朋友啊~~~


现在的朋友范围很广..知心的真的没有几个..好好珍惜那些会对你好的朋友..

5 comments:

Unknown^^ said...

哈哈哈
你学我放星星隔开!

Unknown^^ said...

可是这样的好朋友,如果是异性的话,不是会模糊不清了?有时候我真的很怀疑,什么是好朋友?难道一定要弄倒很像情侣那样可是又不是才叫好朋友吗?咳.....=.=lll

♫ash ash KeraMy♫ said...

星星~是哦?我真的没有注意到哦..死相.. 哈哈

em..其实就是这样的吧.朋友也有可能成为情侣阿.想我和我男朋友就是从朋友开始的..只要你搞得清楚..那就不会乱了阿..

听过小猪的[好朋友]吗?
现在的年轻人都很怕负起什么责任..所以只是朋友就很好了..[好朋友]的游戏我玩不起..我老了.
这都是我自己觉得的.. 哈哈

Unknown^^ said...

哦....
嗯....从好朋友开始也没什么不好的,至少对彼此有着很基础的了解。

我也觉得我玩不起丫,总觉得女人过了二十就什么都不一样了,不能再那么少女了。咳....好朋友这东西太累人了。

Unknown^^ said...

听过听过,
上次还特地找了歌词放在我的部落那里。
哈哈哈哈....